sobota, 20 lipca 2013

98. Stephane Bern, 99. Wolfgang Schauble

Witam;)
Dziś nowa, krótka notka. W wakacje nic jeszcze nie przyszło.. Muszę wysłać kilka listów w następnym tygodniu (póki są wakacje i czas:D).
Mała zmiana tła na blogu po za tym zawitała;)
A oto autografy:

Stephane Bern 
Autograf dziennikarza, prezentera radiowego oraz prezentera telewizyjnego, pochodzącego z Francji otrzymałam po ok. tygodniu oczekiwań od wysłania maila.


Wolfgang Schauble
Podpis niemieckiego polityka, byłego ministra spraw wewnętrznych otrzymany po ok. 2 tygodniach oczekiwań od wysłania maila.


5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Droga Justyno. Czy mogłabyś mnie dodać do listy blogów? U mnie już tam jesteś! Zapraszam autografy-seby.blogspot.com Mam jeszcze jedno pytanie. Na poprzednim blogu wrzuciłaś notkę o Katji Visnar. Bardzo mi zależy na tym autografie. Czy mogłabyś napisać jak go zdobyłaś? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń