piątek, 2 sierpnia 2013

100. Anna Wyszkoni, 101. Doris Bures

Cześć:D
W końcu się zebrałam do napisania notki. Połowa wakacji za nami. Jak ten czas leci.. Nudne te wakacje. Mimo to nie mogę się zebrać do napisania listów do znanych osób. Od czasu do czasu maila wyślę. Tak sobie krążę po Waszych blogach i krążę wciąż. Muszę przyznać, że czasami aż mnie zazdrość zżera. Autografy od naprawdę świetnych osób w swych kolekcjach posiadacie;)
Dziś LGP w Wiśle, na którym mnie niestety zabraknie. Mam nadzieję że w za rok się pojawię;)
Pod koniec września kolejna okazja do zdobycia autografów mnie czeka:D Odbędzie się ostatni etap z cyklu Skandia Maraton Lang Team, na którym zagości P.Czesław Lang. Na 90% jestem pewna, że się tam pojawię:d
Przechodząc do autografów, dziś notka dla mnie lekko magiczna. 26.06.13 r. licznik moich autografów wybił 100. Niby nic wielkiego, a jednak. Mam nadzieję, że to nie jedyna "setka" autografów w mojej kolekcji;D
Dość długa notka dziś mi wyszła. To rekompensata za ostatnią- dość krótką :P
Anna Wyszkoni 

Autograf od polskiej piosenkarki, byłej wokalistki zespołu "Łzy". Jest znana z wykonywania piosenek takich jak np. "Z ciszą pośród czterech ścian", "Czy ten pan i pani" oraz "Graj chłopaku graj". Pisałam na adres, który jest ogólnodostępny w Internecie. Czekałam ok. miesiąc.


Doris Bures

Austriacka pani polityk. Od 2008 roku minister transportu. Czekałam ok. 2 tygodnie.


8 komentarzy: