wtorek, 2 lipca 2013

87. Monika Hojnisz, 88. Piotr Żyła

Cześć
dzisiaj notka opisująca autografy Moniki Hojnisz i Piotra Żyły.Zapraszam do czytania ;)
Monika Hojnisz
Autograf otrzymany po ok. miesiącu oczekiwań. Szkoda, że bez dedykacji, ale mimo wszystko cieszę się, że mam autograf P. Moniki w swojej kolekcji. Monika Hojnisz to dobrze zapowiadająca się młoda biathlonistka. Udowodniła to zdobywając brązowy medal  na tegorocznych MŚ.



Piotr Żyła
Mam! Mam! Mam! Mam autograf najsympatyczniejszego polskiego skoczka narciarskiego! Piotr Żyła to megapozytywny człowiek. Nie dość, że ma świetny kontakt z kibicami to jeszcze coraz lepiej skacze. Jego pierwsze zwycięstwo w zawodach PŚ było imponujące. A do tego brąz na MŚ w drużynie.
Człowiek, który nikogo nie udaje. Jest sobą. Robi to, co kocha- skacze na nartach. Gdyby nie sport,nikt by go nie znał. Niektórzy mówią:  lubię go, bo fajnie gada. Pokazujemy, że niekoniecznie wiemy, km on tak na prawdę jest. Nie każdy musi być nie wiadomo jakim kibicem skoków, ale ludzie! Jak można lubić kogoś za słowa? To tak jakby wyborcy kochali polityków za obietnice składane przed każdymi wyborami..
Wracając do autografu, pisałam na adres rodziców "Wiewióra" (Pensjonat Źródełko). Jeśli ktoś ma fb, może wejść na oficjalny fan page skoczka. Udostępnił on, na jaki adres należy kierować prośby.


5 komentarzy: