wtorek, 9 lipca 2013

Przesyłka od PZN-u

Witam,
dziękuję za wszystkie komentarze pod wpisami i za to, że tak chętnie odwiedzacie mojego bloga. Dzięki wakacjom mogę być tu częściej- dodawać notki i komentować Wasze blogi ;)


Do Polskiego Związku Narciarskiego wysłałam list z prośbą o przesłanie zdjęć z autografami biegaczek narciarskich, skoczków narciarskich i trenera skoczków- Łukasza Kruczka. Mimo spełnienia części mojej próśb, jestem szczęśliwa z przesyłki. W odpowiedzi otrzymałam autografy: Justyny Kowalczyk, Kamila Stocha (2 karty), Piotra Żyły, Adama Małysza, Łukasza Kruczka oraz kartę z autografami: Macieja Kota, Łukasza Rutkowskiego, Kamila Stocha, Stefana Huli, Dawida Kubackiego i Krzysztofa Miętusa. Autograf Kruczka traktuję jako 1. sztukę i kartę z autografami również.
Na przesyłkę czekałam ok. 3 tygodnie. Pisałam na adres:

Polski Związek Narciarski 
ul. Mieszczańska 18/3
30-313 Kraków 
Justyna Kowalczyk 

Łukasz Kruczek ("tył" karty)

Łukasz Kruczek ("przód" karty)

 Kamil Stoch

 Piotr Żyła

 Adam Małysz

"tył" karty z autografami skoczków 

9 komentarzy:

  1. gratuluję! może ja też dostanę ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdobytych autografów! :)
    Miło dostać taką większą przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) Świetna paczkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Justyna! :)

    Mam pytanko : koperta zwrotna była standardowych rozmiarów? Czy jakaś większa? Zdjęcia mają format 10x15 tak? :)

    OdpowiedzUsuń