niedziela, 7 lipca 2013

89. Małgorzata Musierowicz, 90. Tomasz Rząsa, 91. Grzegorz Fijałek

Cześć Wam! ;)
No to od września zaczynam naukę w technikum :) troszkę szkoda, że nie w LO. W mojej klasie będą prawie same dziewczyny :D no może 1-2 chłopaków ;) ciekawie się zapowiada.
Przechodząc do autografów, dodaję jeszcze zaległe. Tak na prawdę obecnie mało listów przychodzi. Wiadomo wakacje ;)
Dziś opisuję autografy Małgorzaty Musierowicz, Tomasza Rząsy i Grzegorza Fijałka. Autografy otrzymane w kwietniu :)

Małgorzata Musierowicz 

Autograf autorki książek dla dzieci i młodzieży otrzymany po ok. 3 tygodniach od wysłania listu z prośbą i znaczkiem. Pisałam na adres:

Wydawnictwo Akapit Press Sp. z o. o. 
ul. Łukowa 18 B
93-437 Łódź 
Dla Małgorzaty Musierowicz 

Na zdjęciu znajduje się dedykacja z imieniem i nazwiskiem (nazwisko zamazałam).


Tomasz Rząsa 

Autograf otrzymany po ok. 2 tygodniach oczekiwań. Wysłałam prośbę na maila PZPN-u: pzpn@pzpn.pl
W odpowiedzi otrzymałam 2 zdjęcia z autografami. Na jednym z nich była dedykacja.

Grzegorz Fijałek 
Autograf siatkarza plażowego otrzymany po ok. 3,5 tygodnia oczekiwań. P. Grzegorz wysłał mi 3 karty z autografami. Na jednej z nich umieścił dedykację. Bardzo zależało mi na tymże autografie. Ot, taki malutki sukces ;)


6 komentarzy: