wtorek, 20 sierpnia 2013

102. Debora Agreiter, 103. Kabaret Czwarta Fala

Witam u schyłku wakacji po ok. dwutygodniowej przerwie ;)
W ostatnich dniach otrzymałam 3 autografy. W końcu coś zaczęło przychodzić, co nie ukrywam, że mnie cieszy :) Im więcej autografów tym częściej będę dodawała notki.
Dziś opisuję autograf Debory Agreiter, który otrzymałam w ostatnich dniach lipca, oraz autografy członków Kabaretu Czwarta Fala.


Debora Agreiter
Autograf od włoskiej, dobrze zapowiadającej się biegaczki narciarskiej otrzymany po napisaniu maila. Czekałam dość krótko bo ok. 1,5 tygodnia. Bardzo cieszy mnie również dedykacja.


Kabaret Czwarta Fala
Autografy członków tego kabaretu otrzymane po ok. tygodniu oczekiwań po wysłaniu maila. Otrzymałam wygnieciony (!!!) plakat z autografami oraz z dedykacją. Koperta w której otrzymałam autograf również nie był w stanie idealnym. 
Dodatkowo otrzymałam 8 naklejek K4F.



6 komentarzy: