niedziela, 30 czerwca 2013

82. Dorota "Doda" Rabczewska, 83. Jolanta Kwaśniewska, 84. Bronisław Komorowski

Witajcie!
W czwartek zakończyłam gimnazjum. Ocenki mogły być lepsze, a szczególnie jedna. Ta, której zabrakło by ukończyć gimnazjum z paskiem. Ale to nic. Żyje się dalej ;) W końcu więcej czasu na dodawanie notek :)

Dorota "Doda" Rabczewska
Do P. Doroty wysłałam 2 plakaty, list, kopertę zwrotną wraz ze znaczkiem. 4 marca otrzymałam 1 plakat, kartę z autografem i ofertę z internetowego sklepu Dody. Na plakacie i karcie oprócz autografów znajdowały się dedykacje. Pisałam na prywatny adres Dody, dlatego nie podam go tu. Jest możliwy do znalezienia ;)


Jolanta Kwaśniewska

Autograf otrzymany po ok. 1,5 tygodnia oczekiwań. W odpowiedzi na maila otrzymałam zdjęcie z autografem i dedykacją. Pisałam na maila: radafundacji@fpbb.pl



Bronisław Komorowski 

Autograf otrzymany po napisaniu 2 próśb. Po napisaniu pierwszej otrzymałam maila z zapewnieniem, iż otrzymam autograf. Czekałam 5 miesięcy i.. nic. Upomniałam się i w końcu dostałam. Potem czekałam już tylko nie cały miesiąc. Chętnych do otrzymania autografu odsyłam do oficjalnej strony internetowej Pana Prezydenta. 
 

3 komentarze: